+ 
|-+  ΜΟΥΣΙΚΗ» Ταμπλατούρες» Ωχρά Σπειροχαίτη
Username:
Password:
Αποστολέας Θέμα: Ωχρά Σπειροχαίτη  (Αναγνώστηκε 8081 φορές)
darkangel000039
Newbie
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 35


« στις: Μάιος 12, 2006, 11:39:26 μμ »

Δεν έχω πάει ποτέ σε ωδείο, παίζει να έχω κάνει λάθος -εμένα μου ακούγεται σωστό. Είναι η πρώτη ταμπλατούρα που φτιάχνω γενικά.
Για οποιαδήποτε αλλαγή μου λέτε

e-------------------------------------------------------------------
B-------------------------------------------------------------------
G-------------------------------------------------------------------
D---2-2--2-2-2---3-3-3-3-3---7-7-7-7--66-65-----------------
A---0-0--0-0-0---1-1-1-1-1---5-5-5-5--88-87-----------------
E-------------------------------------------------------------------

το βασικό ριφάκι είναι αυτό και το ρεφραίν αυτό
e------------------------------------------------------------------
B------------------------------------------------------------------
G------------------------------------------------------------------
D--2---7---5---4-@-5--------2---7---5---4-@-3-----------------
A--0---5---3---2-@-3--------0---5---3---2-@-1-----------------
E-------------------------------------------------------------------

όπου έχω @ είναι απλά muted.
Το ρυθμό και το timming θα τα βρείτε εύκολα.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 19, 2013, 07:40:20 μμ από krana »
Anarchy
Junior forumist
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 152


« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 10, 2006, 06:58:39 μμ »

Φωνές από άχυρο


Asus9/A     Aadd4/A#

Asus9/A     Aadd4/A# x2 | Asus9/A  Aadd4/A# x2
  Φωνές από άχυρο,             από χώμα οι συστολές,
Am                                                      Asus9/A  Aadd4/A# x2
 μου καίνε τα εντόσθια, κρίματα κι ευχές.

Asus9/A     Aadd4/A# x2  | Asus9/A  Aadd4/A# x2
Τα βήματα που χάνονται,   στα χέρια που νογάνε,
Am7                                                           Asus9/A  Aadd4/A# x2
δώσε γλυκέ μου Δαίδαλε, μίτους που αγαπάνε.
Am6                                                               Am
 Τα βήματα που χάνονται, στα χέρια που νογάνε,
Am6                        |                                   Asus9/A  Aadd4/A# x2
 δώσε γλυκέ μου Δαίδαλε, μίτους που αγαπάνε.

Σβήνω αργά, σβήνω απαλά, βυθίζομαι σταράτα,
ανοίγομαι και δέχομαι, του μίσους τα μαντάτα.

Χρώματα δέρματα, παλλόμενα σαρκία,          |
μαρμαρωμένα ρήματα, μ’ απάγκιο την ανία.   | x2

Κοιτάω ψηλά τη θάλασσα, χιμάει στα προάστια,
τη μοίρα τους πλημμύρισε, ναυάγια μονοπάτια.

Ήλιε χλωμέ αδύνατε, φώτισε τα ερείπια,           |
οδήγησε την άμπωτη, λύτρωσε αγαποκήπια.   | x2

Ξαπλώνομαι κατάχαμα, κομμάτια μπαλωμένος,
σίγουρος θα προσφέρομαι, γητειές σου κεντημένος.

Κατάρα μου τυλίχτηκα, το μένος σου με έχει,       |
δε μ' αφορά το γνώριζα, φτάνει και μη παρέκει.   | x2


Τα Α και Α# μετά από τα slashies είναι τα μπάσα που παίζονται πριν από και μαζί με τη συγχορδία.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 13, 2013, 04:34:41 πμ από krana »

Those who have crossed
with direct eyes to death's other Kingdom
remember us -if at all- not as lost violent souls,
but only as the hollow men, the stuffed men.

Mundus Senescit
Anarchy
Junior forumist
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 152


« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 10, 2006, 07:05:34 μμ »

Ναγκασάκι


Am           Amsus9
Ω Τσάρλι! Τραβήξου απ' τον ήλιο
         Am7                              Αm7add4
Σαν σήμερα ρίξαν την ατομική
Σήμερα στα λιμάνια
Οι σωματέμποροι κι οι πορτοφολάδες
               F6                     F
Θα μπορούν να περηφανεύονται
                             Bb7
που δεν γίναν επιστήμονες


Ω Τσάρλι! Τραβήξου απ' τον ήλιο
Σαν σήμερα ρίξαν την ατομική

Σήμερα θα μπορούσε
μια πόρνη να λέει στην προσευχή της
Ω Θεέ σ' ευχαριστώ
που δεν γέννησα
                                                                (Στίχοι: Φ. Αγκουλές, 1951)


Πολύ δυνατό κομμάτι που με εκφράζει απόλυτα, καθώς έχει να κάνει με τις αρνητικές επιπτώσεις της επιστήμης (στο περιβάλλον και) στον άνθρωπο, και πραγματεύεται το πλέον πολυσυζητημένο στις μέρες μας θέμα της επιστημονικής ηθικής (βλ. Zan Zacques Salomon, Επιβιώνοντας της Επιστήμης, εκδόσεις Μπουκουμάνης)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 13, 2013, 04:35:44 πμ από krana »

Those who have crossed
with direct eyes to death's other Kingdom
remember us -if at all- not as lost violent souls,
but only as the hollow men, the stuffed men.

Mundus Senescit
Anarchy
Junior forumist
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 152


« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 10, 2006, 07:15:34 μμ »

Να γαληνεύεις


Em                             C                        Csus9 C
  Έγειρες κι απόκαμες,  κάπου στη Θηβών,
στη στρυφνή πορεία μιας ζωής στο πρηνηδόν.
Η ρημαγμένη γη, σου ψιθύρισε στ' αυτί:
"κοίταξε στον ουρανό εκείνη τη μαρμαρυγή"

Em  C  Csus9 C  x2

Τα παιδιά σταμάτησαν, το παιχνίδι τους για σένα,
ο κόσμος βγήκε στις ταράτσες με κεριά.
Τα ρεμπέτικα σιγήσαν, στο παλιό το ταβερνάκι,
τα φρένα που γλίστρησαν η τελευταία ήταν κραυγή.

G                              Am  
Ξάφνου είδανε, σε σένα ένα θαύμα,
ένα μυστήριο που έπρεπε να σεβαστούν.
Καθώς η τρέλα σου, ξεγεννούσε τις φωτιές της,
ένας Νέρωνας που αγκαλιάζει τα στενά.

Am              F     |                     Am  
Να γαληνεύεις,  καθώς τραντάζεσαι.  x2

Accordion & Violin Solo

Em...
Όλοι είδαν τις μάγισσες, να 'ρχονται απ' το πουθενά,
μαγίστρους να κρατούν από το χέρι τα παιδιά.
Καταραμένους ποιητές, να γελάνε δυνατά,
αρχαίους ληστές να κοιτάνε σκεπτικά.

G...
Κανείς δεν ήξερε, αν θα μείνουνε για πάντα,
κανένας δεν φοβόταν τη φωτιά.
Στέκαν στη μέση, μιας ευχής ή μιας κατάρας,
σε ξεχάσαν μπροστά στο παρελθόν που 'χαν ξεχάσει.

Am...
Να γαληνεύεις, καθώς τραντάζεσαι.  x2

Accordion & Violin Solo


Το τραγούδι περιγράφει αυτοκινητικό δυστήχημα. Τα σχόλια περιττεύουν...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 13, 2013, 04:36:37 πμ από krana »

Those who have crossed
with direct eyes to death's other Kingdom
remember us -if at all- not as lost violent souls,
but only as the hollow men, the stuffed men.

Mundus Senescit
sotirisr
Newbie
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 25


« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 23, 2012, 05:46:53 μμ »

      
για ηλεκτρικη ή πληκτρα


       ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΛΥΠΗΜΕΝΗ ΧΩΡΑ




C                                                   G

ΝΤΟ-ΝΤΟ-ΝΤΟ-ΝΤΟ-ΝΤΟ-ΝΤΟ-ΝΤΟ-ΣΙ

Οι      μέ- ρες      εί- ναι     μα- γι-κές
        
     Dm                                                     Am

ΡΕ-ΡΕ-ΡΕ- ΡΕ- ΡΕ-ΡΕ-ΡΕ-ΡΕ-ΡΕ-ΝΤΟ-ΣΙ-ΝΤΟ-ΛΑ

ό- ταν μπο-ρού-με και γε-λά-με   δί-χως   φό- βο

C                                                   G

ΝΤΟ-ΝΤΟ-ΝΤΟ-ΝΤΟ-ΝΤΟ-ΡΕ-ΝΤΟ-ΡΕ

ό-    ταν    δεν  έ-      χει θά-να- το
  
         Dm                                            Am

ΣΙ- ΣΙ-  ΝΤΟ-ΡΕ-ΝΤΟ-ΡΕ-ΝΤΟ-ΣΙ-ΣΙ-ΝΤΟ-ΛΑ

του πρωι-νού κα-φέ      η  κου-βε-ντ-ού- λα
 
C                                       G

ΜΙ-ΜΙ-ΜΙ- ΜΙ-ΜΙ- ΡΕ-ΝΤΟ-ΡΕ

Οι  μέ-ρες  εί-ναι   φυ-λα- κές

Dm                                                             Am

ΡΕ-ΡΕ-ΡΕ-ΡΕ-ΡΕ- ΡΕ- ΡΕ- ΡΕ-ΡΕ- ΜΙ-ΦΑ- ΜΙ-ΝΤΟ

ότ-αν  η  νύ-χτα πλη-μμυ-ρί-ζει   βαθ-μο-φό-ρους

C                                                    G

ΝΤΟ-ΝΤΟ-ΝΤΟ-ΝΤΟ-ΝΤΟ-ΝΤΟ-ΝΤΟ-ΣΙ

Οι       μέ- ρες    εί- ναι     φυ- λα-κές

Dm                                                    Am

ΡΕ-ΡΕ-ΡΕ- ΡΕ-ΡΕ-ΡΕ-ΡΕ- ΡΕ-ΡΕ-ΝΤΟ-ΣΙ-ΛΑ

ότ-αν χτυ-πά-νε κά-ρτΑ   οι  βα-σα-νι-στές
 
C                                      G

ΜΙ-ΜΙ- ΜΙ- ΜΙ-   -ΡΕ-ΝΤΟ-ΡΕ

Σι-νέ  μπου-λιούλε γι-τζι-γί

Dm                             Am

ΡΕ-ΡΕ- ΦΑ-  ΜΙ-  ΡΕ-ΜΙ

σι-νιέ   ντου-μπου-ντ-ού

C                                  G

ΜΙ- ΜΙ- ΜΙ-  ΜΙ- ΡΕ- ΝΤΟ-ΡΕ

ουκ ου-τσιού σβε-στε γισ-μπί

Dm                        Am

ΡΕ-ΡΕ- ΦΑ -ΜΙ-ΡΕ-ΜΙ

σε γισ-μπί    ι-λια-ντά
 
(το ιδιο το υπολοιπο)

Ο χρόνος είναι μαγικός
όταν δεν κρύβονται χαφιέδες στα ρολόγια
όταν γερνάμε σίγουροι
με το κεφάλι στο λαιμό μας
 
Ο χρόνος είναι πανικός
όταν ανοίγουν τα ντοσιέ οι στρατοδίκες
Ο χρόνος είναι πανικός
όταν σε ζώνει μία τεράστια διαταγή

Σινέ μπουλιούλε γιτζιγί
σινιέ ντουμπουντού
ουκ ουτσιού σβεστε γισμπί
σε γισμπί ιλιαντά

 
Η μέρα είναι μαγική
όταν φιλιόμαστε στο πάρκο δίχως φόβο
όταν δεν γίνονται έφοδοι
στα καφενεία και τους σινεμάδες
 
Η πόλη είναι ασφυκτική
όταν την πνίγουν τα εθνικά ιδεώδη
Η πόλη είναι ασφυκτική
όταν ξυπνάμε μ' εμβατήριο χακί
 
Σινέ μπουλιούλε γιτζιγί
σινιέ ντουμπουντού
ουκ ουτσιού σβεστε γισμπί
σε γισμπί ιλιαντά



ΤΟ ΡΕΦΡΑΙΝ

sidet buyuleyijidir sidet umutur
umut suz ve sesiz bir
sesiz bir dunada
 
Σινέ μπουλιούλε γιτζιγί
σινιέ ντουμπουντού
ουκ ουτσιού σβεστε γισμπί
σε γισμπί ιλιαντά

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Η βίαιη αντίσταση είναι η μόνη ελπίδα
σε μια χώρα δίχως ελπίδα και φωνή


« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 13, 2013, 04:37:47 πμ από krana »
krana
Global Moderator
Junior forumist
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 154


« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 24, 2013, 04:28:38 μμ »

Μπαλάντα για μια λυπημένη χώρα (Ωχρά Σπειροχαίτη)

Μουσική/Στίχοι: Ωχρά Σπειροχαίτη


Intro (C G Dm Am | C G Dm F Am) x2

C                        G                Dm                             Am
Οι μέρες είναι μαγικές όταν μπορούμε και γελάμε δίχως φόβο
όταν δεν έχει θάνατο του πρωινού καφέ η κουβεντούλα
οι μέρες είναι φυλακές όταν η νύχτα πλημμυρίζει βαθμοφόρους
οι μέρες είναι φυλακές όταν χτυπάνε κάρτα οι βασανιστές

Sidet buyuleyijidir sidet umutur
umut suz ve sesiz bir, sesiz bir dunyada


Intro (C G Dm Am | C G Dm F Am)

Ο χρόνος είναι μαγικός όταν δεν κρύβονται χαφιέδες στα ρολόγια
όταν γερνάμε σίγουροι με το κεφάλι στο λαιμό μας
ο χρόνος είναι πανικός όταν ανοίγουν τα ντοσιέ οι στρατοδίκες
ο χρόνος είναι πανικός όταν μας ζώνει μια τεράστια διαταγή

Sidet buyuleyijidir sidet umutur
umut suz ve sesiz bir, sesiz bir dunyada


Intro (C G Dm Am | C G Dm F Am)

Η πόλη είναι μαγική όταν φιλιόμαστε στο πάρκο δίχως φόβο
όταν δε γίνονται έφοδοι στα καφενεία και στους σινεμάδες
η πόλη είναι ασφυκτική όταν την πνίγουν τα εθνικά ιδεώδη
η πόλη είναι ασφυκτική όταν ξυπνάμε με εμβατήρια χακί

Sidet buyuleyijidir sidet umutur
umut suz ve sesiz bir, sesiz bir dunyada*

Intro (C G Dm Am | C G Dm F Am)



*(Η βίαιη αντίσταση είναι η μόνη ελπίδα, σε μια χώρα δίχως ελπίδα και φωνή)

σημ.: αυτή είναι η μετάφραση που δίνουν οι ίδιοι. με αντιπαραβολή στο λεξικό, προκύπτει ότι η φράση αποδίδεται με μεγαλύτερη ακρίβεια ως:

"η βία είναι γοητευτική, η βία είναι ελπιδοφόρα, σ' έναν δίχως ελπίδα και βουβό, σ' έναν βουβό κόσμο".




Intro:
        C                 G               Dm              Am
e|--------------3p1p0-------------3---------1-----0--------------------|
B|----------------------------------0---0-----3-----3-1-0-------1-3s5--|
G|----------0-------------------------0---0-----2-------------2--------|
D|--------2---2---------------0-----------------------------2----------|
A|--0-2-3-------------------2---2-------------------------0------------|
E|--------------------0-2-3--------------------------------------------|
0:00

        C                 G               Dm              F                  Am
e|--------------3p1p0-------------3---------1-----0---------1-------------------|
B|----------------------------------0---0-----3-----3---0-----1-----------------|
G|----------0-------------------------0---0-----2-----2---------2---------------|
D|--------2---2---------------0---------------------------3-------0h2h3--2-0----|
A|--0-2-3-------------------2---2--------------------------------------------0--|
E|--------------------0-2-3-----------------------------------------------------|
0:06



« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 13, 2013, 04:39:13 πμ από krana »
krana
Global Moderator
Junior forumist
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 154


« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 26, 2015, 06:16:59 μμ »

 μια πρώτη απόπειρα:


Χρώματα (Ωχρά Σπειροχαίτη)


       Am                                                                         Bb
Θυμάσαι που περπάτησα στα χρώματα πάνω απ' το φως τα ξημερώματα
σαν άγιος και τρελός χαμογελούσα ήμουν χαρταετός και μ' αμολούσα
Μπορώ από τότε τα μικρά μου θαύματα αφού διαλέξω ώρα τόπο πράγματα
       C                                                                   Em
δεν είναι οι ευχές μου παραμύθι πια τις έχω αρπάξει με το χέρι απ' τα μαλλιά

                 Am
Όμως να ξέρεις κανείς δεν ήταν έτσι πάντα
          F
και του 'δωσα μια δύναμη που 'κανε τα κουμάντα
                Am
ανοίγεις πάντα δρόμο σε πολλούς χάρτες μαζί
          F
κι αυτός είναι ο δρόμος σου που θα σ' ακολουθεί

Όμως να ξέρεις κανείς δεν ήταν έτσι πάντα...


   Bb                                                     Am                      Dm
Χάδι που πέτρωσε σα διαταγή στοιχειώνει πάντα την παιδική μου γη
σπασμένο τ' όνομά μου στον καθρέφτη σπασμένο γέλιο απ' τ' όνειρό μου πέφτει
         Am                                               Bb
Βρισιές μου κλέψαν τα φωνήεντα τα σύμφωνα φτωχά αλλά βαρυσήμαντα
       Bb                                                                    Em
φωνές που πλέξαν τα κλαδιά τους στα δικά μου πήρανε μαζί τους μακριά τα όριά μου

Όμως να ξέρεις δε μπορεί να είναι έτσι πάντα
εσύ βρίσκεις τη δύναμη που κάνει τα κουμάντα
ανοίγεις πάντα δρόμο σε πολλούς χάρτες μαζί
κι αυτός είναι ο δρόμος σου που θα σ' ακολουθεί

Όμως να ξέρεις δε μπορεί να είναι έτσι πάντα...


                 Am                                        Bb
Ούτε στιγμή δε σ' έκανα στην άκρη μα ούτε και σε χτύπησα ποτέ στην πλάτη
δε μου 'πες αν πιστεύεις πως υπάρχει δρόμος σε συναντώ μα και σε χάνω ταυτοχρόνως
Βλέπεις τα χρώματα απ' το φως τα ξημερώματα σταγόνες στο παρμπρίζ ψεύτικα αρώματα
           C                                                   Em
στην πόρτα μας αδημονούν τα θαύματα όλα απ' τη ζωή κλεμμένα πράγματα

Όμως έχε το στο νου σου δε θα 'ναι έτσι πάντα
κάθε σταυροδρόμι κρύβει μια ιντιφάντα
από τη μια δειλοί και ήρωες απ' την άλλη θαύματα
μη βιάζεσαι ποτέ σου 'χω σκεπάσματα

Όμως έχε το στο νου σου δε θα 'ναι έτσι πάντα...



« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2015, 06:19:37 μμ από krana »
Σελίδες: [1]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε: