+ 
|-+  ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ» Πολιτικά» Σπάσανε λυόμενο στη Θεσσαλονίκη
Username:
Password:
Αποστολέας Θέμα: Σπάσανε λυόμενο στη Θεσσαλονίκη  (Αναγνώστηκε 27339 φορές)
c.throat
Newbie
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


« Απάντηση #45 στις: Μάρτιος 09, 2006, 05:36:39 μμ »

symfwnw me ton pounks.kalytera na min apantisei i street attack gia na min pesei sta idia skata me sas
bhoy
Forum Normal
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 480


« Απάντηση #46 στις: Μάρτιος 09, 2006, 06:51:20 μμ »

Παράθεση από: "c.throat"
symfwnw me ton pounks.kalytera na min apantisei i street attack gia na min pesei sta idia skata me sas


Εμάς ποιους;;;  :shock:

Στην πόλη-φορμόλη, οι κάμερες θα παρακολουθούν, τα πανεπιστήμια δεν θα έχουν άσυλο, στις πλατείες θα φυτεύουμε τραπεζοκαρέκλες, οι παραλίες και οι δρόμοι θα έχουν διόδια, οι πεζόδρομοι πολυκαταστήματα για ηλίθιους καταναλωτές και οι πορείες τροχονόμο!
BeerBomber
Junior forumist
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 62


« Απάντηση #47 στις: Μάρτιος 09, 2006, 07:16:56 μμ »

Παράθεση από: "Salonikios-"

3:πως εξηγείται η περίεργη σιωπή της street attack? Έγινε γυαλιά καρφιά κ ούτε μια ανακοίνωση διαμαρτυρίας, μια καταγγελια, κάτι τέλος πάντων που να δηλώνει αγανάκτηση?
αντε για να δούμε ποιοι ειναι τα σουργελα


Δηλαδή τι θα έπρεπε να κάνουν? Να αρχίσουν να κλαίγονται?
Πιστεύω ότι είναι τελείως λάθος να ρίχνεις το φταίξιμο σε μια κατάληψη. Αλλά γίνετε μόνο και μόνο γιατί είναι ο εύκολος δρόμος... Αυτοί που έσπασαν την κατάληψη, την οποία χρησιμοποιούν μαλάκες αλλά και έστω ένας σωστός, να πάνε να βρουν αυτούς τους μαλάκες και να τσαμπουκαλευτούν. Αλλά μάλλον ακολουθούν τη ρήση: "Πονάει χέρι, κόβει κεφάλι!!"™ (τώρα τη σκέφηκα)
Τι τους φταίει ο 1 που χαντακώθηκε μαζί με τους υπόλοιπους?
Όσο φασιστικός και τραμπούκικος ήταν ο ξυλοδαρμός του κακόμοιρου του φοιτητή άλλο τόσο κατάπτιστη ήταν και η καταστροφή της street attack.
Και τι νόημα είχε? Να διώξει τους χαοτικούς και λοιπούς από το άσυλο?
Αν είναι δυνατόν... Τώρα θα βρουν και αυτοί πάτημα να κάνουν χειρότερα!
Στο τέλος δεν θα μείνει κανείς εκεί πάνω.
Το σωστό θα ήταν να σνυνενοηθήτε με την κατάληψη για το τι θα γίνει ή να δείρετε τους υπαίτιους του συμβάντος(όχι και το καλύτερο και πάλι γιατί ως γνωστών βια φέρνει βια φέρνει βια φέρνει βια φέρνει βια). Τα άψυχα αντικείμενα τι σας εφταιξάν.

Μανία με την καραμέλα του ασύλου... Ρε αντί να σπάτε καταλήψεις κλείστε τη σχολή για όσο χρειαστεί για να κοπούν μαχαίρι τα νομοσχέδια. Αλλιώς και να γίνονται μαλακίες στα πανεπιστήμια και να μη γίνονται, πάρτε το χαμπάρι το άσυλο θα καταργηθεί.

Αλληλεγύη στον 1 της street attack και στον τραυματισμένο φοιτητή.

παναστάτες από την πρώτη στιγμή που είδαμε το καλό μέσα μας...
burnthecopper
Junior forumist
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 50


« Απάντηση #48 στις: Μάρτιος 10, 2006, 06:04:56 μμ »

1.αν οι χαοτικοί είναι τόσο μάγκες όσο θέλουν να δείχνουν να κλέψουν υπολογιστές από πολυκαταστήματα πχ. πλαίσιο και όχι από τους φοιτητές που τα έχουν πιο πολύ ανάγκη από αυτούς

2.όσο αφορά το άσυλο όποιος πιστεύει ότι υφίσταται ζει σε άλλο κόσμο γιατί τουλάχιστον μέσα στην πανεπιστημιούπολη Αθήνας (ελπίζω στη Θεσσαλονίκη να είναι καλύτερα τα πράγματα) μπατσικά κόβουν βόλτες καθημερινά και ακόμα χειρότερα μπάτσοι γράφονται στα πρώτα έτη και καλά ως φοιτητές και στα επόμενα 'περιέργως' εξαφανίζονται

3.για τη street attack δε ξέρω τι παίζει αλλά πρέπει πάντα να στηρίζουμε τις καταλήψεις γιατί πλέον είναι οι μόνοι χώροι που μπορούν να αλλάξουν κάτι
Distaros
Newbie
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 49



WWW
« Απάντηση #49 στις: Μάρτιος 19, 2006, 01:04:35 μμ »

Τα αντικειμενικότερα εδώ μέσα ακούστηκαν άπο τους Σαλονικιούς,που καλά κάναν και μείναν ανώνυμοι γιατί η punkο-νταβατζίδικη σκηνή της πόλης είναι ως ένα βαθμό επικίνδυνη...
Σκατά στους μαλάκες που τα σπάσαν στο Πολυτεχνείο,κεφάλια και ότι άλλο(εκ των οποίων ο ένας ήταν και φιλαράκι μου-ήταν,μετά απ'αυτό)
Μαλακία και
Μαλακία και η φάση των φοιτητών που σπάσαν τα Λυόμενα.Οι Streetattackάδες δεν φταίνε σε τίποτα,επειδή απλά οι τραμπούκοι την αράζουν στο στέκι τους...
Αυτά.Δεν θα επεκταθώ περισσότερο,γιατί νομίζω πως ότι άξιζε να ειπωθεί,ειπώθηκε...
Salonikios-
Επισκέπτης
« Απάντηση #50 στις: Μάρτιος 21, 2006, 09:35:40 πμ »

πολύ σωστό αυτό που λες για punkο-νταβατζίδικη σκηνή κ δυστυχώς έτσι είναι
Όσο ακραίο κ να ήταν το σπάσιμο της κατάληψης δε συγκρίνεται με τίποτα με ένα άτομο που παραλίγο να στείλουν στον τάφο. με τι μούτρα μιλάνε κάποιοι για ζημιές κλπ όταν έχουμε μια ανθρώπινη ζωη?.
Είπα παραπάνω πως δεν εγκρίνω ότι εγινε :μια πορεία ή μια καταγγελία-προκυρηξη θα ήταν το σωστό ή αρκετο? ή συνεννόηση με θολωμένα από τη μαστούρα μυαλά που δεν τους νοιάζει τίποτα?  
Μήπως ανοχή σημαίνει κάποιες φορές συννενοχη?δεν το λέω με την έννοια της συλλογικής ευθύνης: άντε να το δεχτώ(κ ας μη ισχύει,)πως οι τραμπούκοι συχνάζουν μόνο στη street attack που δεν έχει σχέση, το ότι βρέθηκαν εκεί κλεμμένα μηχανήματα που είχαν χαθεί από άλλες περιπτώσεις πως εξηγείται?
αν υπάρχουν κάποια αξιόλογα άτομα στη street attack έχουν χαθεί μέσα στη μαλακία των υπολοίπων.στο κάτω κάτω οι παροικούνται εν τι Ιερουσαλήμ γνώριζαν κ γνωρίζουν τι γίνεται κ τι στάση έχει ακόμα κ σήμερα η street attack.
Κ αν πρήζω τα αρχίδια κάποιων ας βγούν με επιχειρήματα να απαντήσουν σε όσα ρωτάω .
ακροαριστερός
Επισκέπτης
« Απάντηση #51 στις: Απρίλιος 07, 2006, 04:50:27 πμ »

ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ


Τον τελευταίο καιρό έχουν πληθύνει τα κρούσματα πρακτικών τα οποία όχι μόνο δεν εξυπηρετούν την προώθηση και τους στόχους του χώρου στο όνομα του οποίου συνήθως γίνονται, αλλά αντίθετα το υπονομεύουν και το απομονώνουν κοινωνικά. Πρόκειται για πρακτικές στις οποίες περισσεύει το έλλειμμα λογικής και η ανώφελη και πολλές φορές βάρβαρη βία.

Επειδή έχει περάσει ένας μήνας από το τελευταίο κατόρθωμα (εννοούμε το βαρύτατο τραυματισμό του φοιτητή μέλους του σχήματος «El Condor Pasa» στην Θεσσαλονίκη) από αυτήν την κατηγορία «εχθρών του κράτους» που όμως φαίνεται να μισεί την κοινωνία, γι’ αυτό αντιμετωπίζει με το ίδιο ακριβώς τρόπο έναν αστυνομικό και έναν καμεραμάν, ένα γραφειοκράτη συνδικαλιστή και έναν φοιτητή, αξιοποιούμε αυτό το «ήσυχο μεσοδιάστημα» για να επισημάνουμε τα εξής:

1. Η συνεχής άνοδος του «πήχη της βίας», αν δεν συνδυάζεται με αντίστοιχη αύξηση του πήχη της μαχητικότητας τμημάτων της κοινωνίας και του κινήματος, οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στη συντριβή όχι μόνο των ομάδων που «ανεβάζουν τον πήχη της βίας», αλλά του ευρύτερου αντικαπιταλιστικού και αντιεξουσιαστικού χώρου. Με αυτό, προφανώς, δεν εννοούμε ότι όσοι συγκρούονται με τα ΜΑΤ ευθύνονται για την σκλήρυνση της καταστολής, αλλά ότι αν δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις την καταστολή, το χτύπημα στους μηχανισμούς της μπορεί να είναι από συμβολικό ως αυτοκαταστροφικό.

Είναι λοιπόν απαραίτητο να αρχίσουμε μια συζήτηση για τη στάση μας απέναντι στην ανερμάτιστη ιδεολογικά, χωρίς οριοθετήσεις και χωρίς κριτήρια, φετιχοποίηση της βίας, σε μια συγκυρία όπου η κρατική καταστολή διογκώνεται διεθνώς, το «κράτος δικαίου» συρρικνώνεται απελπιστικά και το δικό μας όπλο είναι η αλληλεγγύη μας και ο καταγγελτικός ιδεολογικός μας λόγος, η αντιπαράθεσή μας με την κρατική βαρβαρότητα, ενώ η ελπίδα μας είναι να καταφέρουμε να πείσουμε την κοινωνία για όλα αυτά.

Δεν υπήρξε κανένας αγώνας στην ιστορία του παγκόσμιου επαναστατικού κινήματος που να τελεσφόρησε ερήμην της κοινωνίας. Και ναι μεν «η επανάσταση δεν είναι κέντημα αλλά μια πράξη βίας με την οποία μια τάξη ανατρέπει την άλλη» ή «η βία είναι η μαμή της ιστορίας», εντούτοις, για να δρα απελευθερωτικά και ανατρεπτικά πρέπει να αντιστοιχεί στο επίπεδο ανάπτυξης του κινήματος.

Στόχος μας δεν μπορεί να είναι να έχουμε την κοινωνία ή τουλάχιστον τα καταπιεσμένα ή τα καλύτερα κομμάτια της απέναντί μας αλλά μαζί μας. Αυτό σημαίνει ότι ένα κίνημα σε όσο αντίξοες συνθήκες και αν βρίσκεται, πρέπει να έχει την ικανότητα διάκρισης της ωφέλιμης σύγκρουσης για το ίδιο και την κοινωνία από τη αυτοαναφερόμενη και εκτονωτική βία. Το κύριο προσόν που πρέπει να διαθέτει αυτός ή αυτή που παλεύει να ανατρέψει την ταξική, αυταρχική κοινωνία δεν είναι ο «τσαμπουκάς». Είναι το πολιτικό θάρρος. Και κυρίως, είναι η ικανότητα να επιμένει σε αρχές και αξίες που διαφοροποιούν καθοριστικά τον τύπο της κοινωνίας που έχουμε απ’ αυτή που θέλουμε. Η βάση της κοινωνικής σύγκρουσης που επιδιώκουμε και προωθούμε έχει σαφή πολιτικά χαρακτηριστικά, είναι η όξυνση των κοινωνικών και πολιτικών ανταγωνισμών που οδηγεί στον άλλο τύπο κοινωνίας.

2. Ποια απελευθερωτική αξία, ποιο αντιεξουσιαστικό πρόταγμα και ποια επαναστατική αναζήτηση έχουν σχέση με λιντσαρίσματα, κανιβαλισμούς και ανθρωποφαγία; Ακόμη, ποια σχέση έχουν με όλα αυτά τα φασιστοειδή που παραλίγο να σκοτώσουν ένα φοιτητή επειδή εμποδίστηκαν να λεηλατήσουν τη σχολή;

Έλεος! Το λιντσάρισμα είναι βαρβαρότητα. Ως τέτοια δεν έχει θέση μέσα στο κίνημα και την χαρίζουμε στους εκπροσώπους της, δηλαδή το κράτος και το κεφάλαιο.

Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα
Sino
Επισκέπτης
« Απάντηση #52 στις: Απρίλιος 07, 2006, 01:32:23 μμ »

*Κοιτάζει προς τα πάνω και χαμογελάει ευγενικά*.

Κερνάω καφεδάκι!


-Sino.
iamwhatiam
Επισκέπτης
« Απάντηση #53 στις: Απρίλιος 07, 2006, 09:33:50 μμ »

ego mpiritsa thelo psile.....
Sino
Επισκέπτης
« Απάντηση #54 στις: Απρίλιος 07, 2006, 11:19:04 μμ »

<αρχή_ειρωνίας>Αχάριστε, τραμπούκε, κερατά: εσύ φταις για όλα. Που έχεις κατάληψη να έρθω να στη κάψω;</τέλος_ειρωνίας>

Μερικοί δεν είναι ικανοποιημένοι με τίποτα ε;  

-Sino.
κώστας μπ
Newbie
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 4


Anarchy is not chaos-Organize yourself


« Απάντηση #55 στις: Ιούνιος 30, 2010, 04:28:50 πμ »

χιπακι σε αγαπαω παρα πολυ

Αν για την επικράτηση της Αναρχίας επιστρετευθεί βία τότε ο στόχος πάει, έχει αποτύχει απ' την αρχή
Σελίδες: 1 2 3 [4]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε: